با این وضع که همه اش تعطیل به نظرم میشه بچه مدرسه دولتی بره اگر توی درسی مشکلی داشت معلم خصوصی بگیری براش
به لطف بی حساب و کتاب بودن مملکت، نبود اب و گاز و برق و هوای پاک، دائما تعطیلن، به نظرم پول به غیرانتفاعی دادن اشتباهه، من مینویسم دولتیه خوب، ولی در کنارش پول غیرانتفاعی و هزینه سرویس رو میدم کلاسای خصوصی میفرستمش
بستگی به جنگ داره اگه ادامه دار باشه شاید غیر حضوری ثبت نام کنم کلا و فقط بره امتحان بده یاهم کلا ۱سال صبر کنم بعد یاهم معلم خصوصی بگیرم و....اگه اوضاع خوب بود همون غیر انتفاعی چون دولتی جمعیتش زیاد و از همه قشر خانواده ای توش هست.به فکر ادم خاصی بشه یا فلان شغلو داشته باشه صرفا نیستم میخوام حالش خوب باشه اونجا و آرامش داشته باشه نه به زور بره مدرسه... و محیطم طوری باشه ترغیب بشه به درس خوندن و دوستایی خوبی بتونه پیدا کنه....مطمینا فضا و رفتار پرسنلم اثر گزار....
من خودم نظرم رو دولتیه خوبه
چون همش تعطیله و مجازی
من جات باشم همون ۳۰۰تومنو میدم طلا واسه آینده ی بچم میفرستمش مدرسه دولتی هرجام کمک خواست معلم خصوصی میگیرم چه کاریه وقتی همش مدرسه تعطیله پول به غیرانتفاعی بدی هیچ کاریم نکنن تازه پولم کامل بگیرن
پسر من میره دولتی خواهرزادمم غیرانتفاعی تا تقی به توقی میخورد خود مامانا به مدیر میگفتن نیایو اونم میگفت باشه یعنی خواهرزادم غیراز تعطیلیای همه دو هفته هم همینجوری الکی. نرفت
سطح اموزشم جفتشون یکیه فقط خواهرم چون وقتش ازاد تره بیشتر با خواهرزادم کار کرده
غیراز هزینه ثبت نامم هر روز یه جشن و مراسم داشتن که کلی پولم برا اونا خرج کرد
اخر سرم بیشتر وقتا ابجیم میگفت عه به شما تکلیف دادن و کلاس انلاین داشتید ما نداشتیم
دو هفته اخر اسفند معلم پسرم تا جایی که تونست کلاسارو برگزار کرد و درس داد ولی خواهرزادم کلاس نداشتن
ابن هزینه خیلی زیاد معلم خصوصی بگیر هرجا کمک خواست برای ۱سال زیاد این مبلغ
دولتی بفرست بچه خودش باهوش باشه هر مدرسه ای بره موفق هست بعد براش معلم خصوصی بگیر شاید اینقدر چول بدی انلاین باشه به خاطر شرایط
سال دبگه مجازیه
از نظر معلم ربطی نداره دولتیم معلم بدرد نخور زیاد داره
کدوم محدوده هستین؟ منم خیلی درگیرم
300 میلیون ...
چه خبره مگه?
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.