اول با نمک میجوشونی هم نفخش میره هم زودپز میشه بعد آبشو خالی میکنی میره آب تازه میریزی میزاری میپزه
من خیس میکنم تا گوشتو تفت بدم خیس میخوره وابکش میکنم وسرخ میکنم
من لپه درشت رو فقط یوی دوساعت خیس میکنم ولی ریز ها بعضی ها اصلا نمپزه شب خیس میکنم بعدش هم یکم میپزم
من خودم سه چهار ساعت میزارم بعد لپه رو جداگانه میپزنم آبکش میکنم با گوشت و پیاز تفت میدم
من معمولا شب قبل خیس میکنم تا فرداصبحش ک براناهار بخوام باربذارمش مثلا 12ساعت اینا
لپه سه ساعت خیس بده
من حبوبات روبسته بندی از فروشگاه میخرم عالیههه زود میپزه شکل حبوبات هم قشنگ تره مثلا لوبیا چیتی فروشگاه ریزه تو خورشت و اش قشنگ دیده میشه مادرشوهرم از اردبیل عدس و لوبیا خریده بود یه عالمه اشغال داشت دیر پز بود لوبیا ها تو قرمه سبزی پخته میشد اندازه بند انگشت بود عدس ها هم سنگ داشت اندازه خود عدس با گریه تمیز میکردم آخرش ۵کیلو عدس رو دادم به خودش ارزون خریده بود میگفت برای شهرستان خوبه فلانه شما هم سعی من از فروشگاه بخری من لپه و عدس رو خیس نمیکنم به اصطلاح میگیم دیر تر میپزه فقط نخود و لوبیا ها رو از شب قبل خیس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.