فرزندپروری
بچه
تب
استامینوفن
سرماخوردگی

تصویر
۸ پاسخ

نه من یبار رفتم جایی و برگشتم بعد دیدم اصلا دستی رو نخابونوم میدیم بدبخ ماشین تو زور😝😝

چیزی نمیشه من خودم ۲۵کیلومتر دستی بالا رانندگی کردم 🤭دیگه اومدم که ماشینو گذاشتم پارکینگ دیدم بوی لنتای سوخته همه جا رو برداشت

چیزی نمیشه

چیزی نشده بوی لنت بوده

نه چیزی نمیشه🤣

چیزی نمیشه خودم سابقه اشو داشتم 😀

وااای لنتو ترکوندی نه چیزی نمیشه مسافت کم بود

بوی لنت هاش هست ،ایشالله که لنت هاش اب نشدن

سوال های مرتبط

مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی