نه من یبار رفتم جایی و برگشتم بعد دیدم اصلا دستی رو نخابونوم میدیم بدبخ ماشین تو زور😝😝
چیزی نمیشه من خودم ۲۵کیلومتر دستی بالا رانندگی کردم 🤭دیگه اومدم که ماشینو گذاشتم پارکینگ دیدم بوی لنتای سوخته همه جا رو برداشت
چیزی نمیشه
چیزی نشده بوی لنت بوده
نه چیزی نمیشه🤣
چیزی نمیشه خودم سابقه اشو داشتم 😀
وااای لنتو ترکوندی نه چیزی نمیشه مسافت کم بود
بوی لنت هاش هست ،ایشالله که لنت هاش اب نشدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.