تب
فرزندپروری
استامینوفن

تصویر
۶ پاسخ

خب😐😐😐😐😐

دیشب خیلی بدبود خداکنه امشب آروم باشه

عزيزم دیشب بود برای ما خیلی به طوری بود که همسرم فکر کرد دارن میزنن گفت هممون میریم هوا بعد گفتم بابا رعدوبرقه آخر رفت بیرون دید ترسیده بود چون از خواب پرید

طوفانه حضرت نوحه😂😂

خیلی وای دیشب نصف عمرشدیم

اره برای ما دیشب یود یعنی سکته کردیم از صداهاش

سوال های مرتبط

مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان زهرا و ثنا💞 مامان زهرا و ثنا💞 ۶ سالگی