خب😐😐😐😐😐
دیشب خیلی بدبود خداکنه امشب آروم باشه
عزيزم دیشب بود برای ما خیلی به طوری بود که همسرم فکر کرد دارن میزنن گفت هممون میریم هوا بعد گفتم بابا رعدوبرقه آخر رفت بیرون دید ترسیده بود چون از خواب پرید
طوفانه حضرت نوحه😂😂
خیلی وای دیشب نصف عمرشدیم
اره برای ما دیشب یود یعنی سکته کردیم از صداهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.