من که همسرم اصلا ناز نمیکشه الان یه هفته هم هست قهر حتی جواب سلامم نمیده شمارمم مسدود کرده با اینکه خودش مقصربوده
یه آدم عقدهای هست همیشه من بیچاره
هیچکدوم صب بیدار میشیم طبیعیش میکنیم🤣
هردومون زیاد اهل قهر کردن نیستم ،منم وقتی از دستش ناراحت باشم سریع میاد به شوخی و معذرت خواهی منم تذکرات لازم رو بهش میدم اونم میگه باشه البته خیلی وقتا هم دوباره تکرار میشه ولی درکل کم پیش میاد قهر کنیم وناز کنم معمولا همون لحظه حرف میزنیم تا حل بشه مشکل ،چون روز اول همسرم بهم میگفت هر وقت چیزی ناراحتت کرد لطفا قهر نکن پشت نکن بهم ،وبهم بگو دیگه عادت کردیم
اگر مقصر باشه آره نازمو میکشه معذرت خواهی هم میکنه منم اگه مقصر باشم همین کار میکنم
خب هچوقت خانما مقصر نیستن
ناز آنچنانی نمیکشه ولی سرصحبتو اون باز میکنع براآشتی همیشه
نامزد که بودیم خیلی قهر میکرد ولی الان طاقت نداره ناز اونجوری نمیکشه ولی اول اون حرف میزنه منم معمولا یکی دو روز جواب نمیدم یا جواب یه کلمه ای میدم😏تا از دلم در بیاد بعد آشتی میکنم
مقصر همسرم باشه اون ناز میکشه مقصر من باشم عادی حرف میزنم به روی مبارک هم نمیارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.