شیر خشک شیر خشک پوشک رفلاکس

تصویر
۶ پاسخ

ببین متاسفانه یه نسلی هست که اکثرا مادران ما هستن به شدت خودشیفته و خودخواه تشریف دارن .اصلا نباید بیش از حد محلشون گذاشت یا زیادی بهشون توضیح بدی
هرچی گفت یه گوش در یه گوش دروازه .
مثلا رفتارهای بد خانواده شوهراشون که ۳۰ ساله پیش بوده هم غرشو به بچه هاشون میزنن

همونجا میرینم بهش تادگ درمورد من نظرنده

عزيزم فقط بی اهمیت باش اگه مثلا خواهرت داره کار انجام میده گفت برو کمو بگو همیشه من انجام میدم یه بارم اون چجوری اون خسته میشه اما من نه یا حرفی زد فوری جوابشو بده یادمه یسری رفتیم خونه بابام بعد بچه خواهرم شلوغ کرد چون بهش چیزی نمیتونن بگن چون خواهرم جواب همیشه آماده داره گفت آروین شلوغ نکن من فوری برگشتم گفتم اونا شلوغ میکنن چرا با این گیر میدی ناراحتی دیگه نمی‌آیم خونتون مامانم گفت آروین نبود که اصلا بازی میکنن بچه آن دیگه چون میدونن من بگم میرم میرم یه سری همین کارو کردم.

مامان من ک فقط پسربزرگشو عروسش و بچه هاش
بقیه کشکیم
تمام

مامان منم همیشه بهم میگه عین خیالت میمونی مثل دختر عموتی مامانم دیگه هیچی نمی‌گم فقط مسخره بازی در میارم

من نمیتونم واکنش بدم
کلا دربرابر مامانم همیشه سکوت هستم

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی
مامان باران و برفین مامان باران و برفین ۵ سالگی
مامان الینا مامان الینا ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی
مامان الینا مامان الینا ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی