۶ پاسخ

من از سایت نیکا بوتیک تیشرت شلوار تو خونگی دوست خریدم دستی ۵۰۰جنساشونم خوبه

نه عزیزم ما می‌خریم گرون ترم هست

نه جنس خونگی هم باید خوب باشه یه چیز خوب همین قیمتا هست شایدم بیشتر هم باشه

نه دیگه عادت کن به این قیمتا

همه قیمتی هست من چون بچه هام تو حیاط میرن بازی میکنن قیمت مناسبتر میخرم .

من گرفتم ۶۷۰ دیگه قیمتا همینه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۵ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی
مامان الینا مامان الینا ۵ سالگی
مامان رادین و هیراد مامان رادین و هیراد ۵ سالگی