#فرزندپروری
#کودک
#شیرخشک

تصویر
۱۸ پاسخ

هر کجا کار می‌کرده ایرانی بوده
خدا لعنت کن وطن فروشا ی خون خوار رو

خیلی دلم میسوزه براشون
خدا صبر بده و توانایی تحمل ،خیلی بد دردیه
چی کشیدهه 😭😭😭😭🥱

روحش شادو یادش گرامی خدا به پدرومادروهمسرش صبر بده کارش چی بود کجاکار میکرد

خدا بهشون صبر بده
بنده خدا دختر داییت😔😔

نظامی بود؟ خدابیامرزدش

کجا کار می‌کرد مگه

تسلیت میگم عزیزم همون ملایر بودن؟

اخی عزیزم 😔😔😔سرکارش چی بوده کجابوده

یکی از آشناهای مام ۳۵ روز بود عقد کرده بود شهید شد😭

ای وای😔😔😔😔پسردایی منم محل کارشو زدن روز دوم جنگ اون طفلی هم ۳۰سالش بود

بنده خدا روحشون شاد

ای وای
کجا بوده مگه کدوم شهر؟

روحش شادعزیزم

سلام عزیزم روحش شاد 🙏
مگه کارش چی بوده؟

بیچاره 😔
ماهم یکی داریم هفت ماهه ازدواج کرده بودن

آخی بنده خدا
کجا کار می‌کردن؟
خدا بهشون صبر بده 😔

ای واییییی🥺🥺🥺

الهی بمیرم واسش فقط😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی