#تب
#فرزندپروری
#کودک
#شیرخشک

تصویر
۸ پاسخ

خب خونه شما که نیستن خونه مادرشوهرتن. چرا تو ناراحتی؟؟؟

اینکه خرج نمیکنن بستگی به شعور خودشون داره.مام یمدت شهرستان بودیم از خونه خودمونم بیشتر خرج میکردیم از وسایل صبحانه بگیر تا نون و سبری تا مرغ و برنج...گفتیم حداقل سربار نباشیم.

همه تهرانی ها شهرستانن اونایی ک مجبورن حالا ک هیچی ولی دیگ باید خودشونم رعایت کنن ولی پدر مادرشون ن دیگ خرج کنن ک چیزی نمیشه من درس میخوندم موقع امتحاناتم خودمو شوهرم میرفتیم یکماه خونه مادرم بودیم اون موقع هم دستمون خالی بود هیچی نمیگرفتیم خودم خجالت میکشیدم ولی پدرو مادر برای همچین روزیه دیگ

تهران واقعا ناجوره نمیشه برگشت ولی اونام باید هزینه کنن انقد به خانوادشون فشار نیاد

منم الان 15 روز شهرستان بودم الان دارم برمیگردم تهران
بنظرم عمر دست خداست

ما از روز اول خونمون بودیم اینهمه ادم تهران دارنن زندگی میکنن همچینم خبری نیست !
البته سمت شرق خطرناک تره دور ور ما چیزی نیست

نه وضعیت تهران که اصلا خوب نیست

ماهم از روز اول جنگ تهران بودیم وجایی نرفتیم سربار شدن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی
مامان پرنسس❤️ مامان پرنسس❤️ ۵ سالگی