۴ پاسخ

سوال منم هس ..من میخام بفروشم ...

امروز 16/900شده بخر احتمال اینکه بره بالا زیاده
برای طولانی مدت نگه داری ضرر نمیکنی

طلا الان دیگه زیر ۵۰ نیس

عزیزم بستگی به توافقات داره اگه بشه اگه بشه یه مدت میاد پایین بعد دوباره میره بالا دولت با اینکار جیبشو پر میکنه

سوال های مرتبط

مامان قندوعسلم مامان قندوعسلم ۶ سالگی