۱۳ پاسخ

مث‌منی دقیقا منم عاشق هوا بارونیم از گرماا متنفرممم

چه ویوی قشنگی ممنونم ازت عزیزم همیشه از این منظره ها انرژی میگیرم هیچی طرف ما آنقدر سرده که نمیتونی بری بیرون من عاشق بارونم وانرژی میگیرم ناهارو خوردیموظرفارو دخترم شست منم نشستم بیمه تکمیلی بچه هارو پرداخت کردم ماشینی اومد رفتم خیارو گوجه خریدم وهمسرمم میوه خریده بود.

ویو قشنگه ولی هوای ابری و بارون ندوست اصلااا

چه ویوی خوشگلی 😍😍😍خوشبحالت آدم انرژی میگیره

امروز از خواب بیدار شدم اولین تایپیک گهواره واسه شما بود خوندم و انرژی گرفتم. یه انرژی خاص ک هر روز بداخلاق و تعصبی بودم ولی امروز نمی‌دونم چه انرژی تو نوشته هات داشتی ک در انرژی و خوشحالم کردی مرسی ازت ک باعث حال خوب من شدی

منم صبحانه با خواهر بیرون بعدم خرید خیسم شدیم الان اومدیم دم مغازه همسر دنبالش

ب نام خدا
زرشک وکشمش پاکردم شستم بسته بندی کردم
فلفل دلمه خردکردم بسته بندی کردم
بلال پختم دون کردم بسته بندی کردم
امروزمان به بسته بندی گذشت😂
ناهارم مرغ پرتقالی درست کردم☺️

تصویر

تو فقط از طبیعت بکر عکس بزار،همه غمای مارو می‌شوره می‌بره😍😍😍😍♥️♥️♥️پاینده باشی🫂

بیا منم گزارش بدم.
صبح بیدار شدم صبحونه بچه ها رو دادم خودمم صبحونه خوردم رفتم باشگاه🚶‍♀️
از باشگاه برگشتنی رفتم میوه خریدم 🥒🍏🍉
اومدم نهار گزاشتم . الانم قهوه خوردم نشستم پا گووشی

مثل همیشه پر انرژی ❤️،حیاط همسایه چه صفایی داره😍

وای چه پر انرژی خوشمان آمد

لوکیشن : حیاط همسایه و اردکاش که دارن کیف دنیا رو میکنن والاااا🦆🦆

تصویر

🌧🌩☕☕

تصویر

سوال های مرتبط