تب فرزند پروری پوشک بچه نوزاد سرماخوردگی

تصویر
۱۱ پاسخ

نترس عزیزم از قدیم گفتن سگی که پارس می‌کنه گاز نمیگیره نمیتونه همچنین کاری بکنه

از ترامپ کله خر تر نیست فقط خدا کنه ایرانیها کوتاه بیان وگرنه تا با خاک یکسانمون نکنه رهامون نمیکنه

عزیزم به این راحتی نیست که

دیوونه ست ممکنه همین فردام بگه جنگ تمام..دید برا تنگه هرمز کاری ازش برنمیاد دیگه...برقم بره هیچی دیگه چکار کنیم واقعا کاریش نمیشه کرد.من اندازه مصرف میخرم که فریزرم پر نباشه

من تازه میخوام گوشت بخرم نداریم

خدا رحم
گیر این کله خر افتادیم یهو دیدی زد

نمیزنه خر هست اما الاغ ک نیست😂😂

فقط خدانجات بده

ایشالا که نزارن به اونجا برسه وگرنه از ترامپ کلع خراب چیزی بعید نیست

سعی کن فعلا خرید نکنی و اونارو استفاده کنی من دارم همرو استفاده میکنم چون مطمینم میزنه

مث دوران قاجار زندگی می کنیم دیگه 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۶ سالگی