۱۲ پاسخ

همیشه تو جدایی ماه های اول زن اذیت میشه و مرد بعدچند وقتی ب خودش میاد انشالله برات راحت تر بگذره

من ک خوشحال‌ترینم چونکه بلاخره بعد از سه سال از اونم جهنممممم خلاص شدم

عزيزم سخته امایکم بگذره بهتر میشه انشاالله برات به خوبی بگذره واینکه ببین به خودت برس ،سرکاربرو ،تفریح خلاصه همه چی نذار فکر کنه چقدر بدبخت شدی واعتماد بنفستو ببر بالا بذار فکر کنه وبه خودش بگه چه حیف که خانمی به این خوبی وماهی رو از دست دادم .دختر عموی من با دوتا بچه طلاق گرفت والان سرکار میره میگه راحت شدم چند ساله همه میگن شیرزنه مردا از پس یه خرج دونفره برنمیان از سرکار میره تالار کار میکنه آنقدر قویه حالا چندتا عمل دیسک وایناهم انجام داده اما میگه نه شکست میخورم نه خورد میشم هرجا هم دلش میخواد میره با دختراش ببین اینو گفتم بدونی چقدر اعتماد به نفس مهمه الان طلاق گرفتی دیگه بی خیال گذشته نشینی غصه بخوری خواهرجونم.

واکشن خانوادت چیه حمایتت میکنن تیکه اینانمیندازن؟

فک کن اون خونه و ماشین اتیش گرفته ولی خودت جون سالم ب در بردی فقط خدارو شکر کن ک جونت سالمه

واقعا زنا چقد گناه دارن😔💔

خونه به نام خودت بود ماشین چطور ؟نگو که به نام شوهرته؟

منم تا اومدم خونه پدرم خواهرش شروع کرد دعوت کردن تو این چندماه چهارپنج بار همشونو دعوت کرده

سر چی میخواد جدا شی

اومدن خونه خودت یامادرشوهر

ولشون کن عزیزم میفهمم خیلی سخته دل کندن از خونه و زندگی ولی با خودت بگو س گ خورد. انشالله برات موقعیت های بهتری فراهم میشه . شوهرت پشیمون نیست ؟

الان.خونه پدرتی ؟

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۶ سالگی
مامان مهرزاد🫀رادمهر مامان مهرزاد🫀رادمهر ۵ سالگی