سلام زهره گلی،والا سرخکن بدون روغن دقیقا همون کارفرو انجام میده ،برای پخت کیک فرکاملتره پخت و پف کیک فرق میکنه تو فر تو سرخکن هم خوبه اما به فرنمیرسه ،واماسرخکن بخاطر کوچکتر و دردسترس بودن طرفدارداره،اما من سیب زمینی و تو فرتوحجم بالاوبهتردرمیارم🤦🏻♀️😂
جفتش یکیه اوایل که اومده بود فقط یک المنته بود الان دو المنته تو بازار هست که بهتره پخت بهتری داره
من بیشتر به هوای سیب زمینی سرخ کردن گرفتم چون مصرفمون بالاس
سیب زمینی توش سالم تره نهایت نصف ق روغن بزنم خیلی خوب میشه
مرغ و ماهی هم توش عالی میشه
مرغ بهتره با پوست باشه دیگه خشک نمیشه موقع خوردن دوست نداشتی پوستشو نخور
بال و کتف مزه دار میکنم توش عالی میشه
همبرگر و سوسیس هم خوب میشه
کیک فنجونی
دیدم درست میکنن میوه خشک میکنن خودم هنوز امتحان نکردم این دوتارو
پیتزا درست کردم خمیرشم خودم اماده کرذم خیلی عالی شد و زودی حاظر شد ولی تو توستر زمان بیشتری برد تا حاظر بشه
منم توستر و گاز فر دارم از هر کدوم یه استفاده ای میشه خلاصه
هواپزباسرخ کن فرق میکنن باهم.هواپزفقط ازبالا هست دماش.ولی سرخکن هم بالاهم پایین
هواپز از دست این کیبورد.🤣🤣🤣
من هواپیما دارم استفادهونمیکنم جون خشک میکنه سرخ کن بدون روغن خویه مامانم داره خیلی کاربردی همه چی درست میکنه
یکیههه
اره همونه برای جوجه ماهی اینا خوبه برای سیب زمینی یکم قلق داره باید دستت بیاد برای کیکم من استفاده کردم خوب شده
خیلی خوبه ولی گنجایشش کمه اونایی که کشویی هست ی مدل جدید اومد از بالا باز میشه خیلی بهتره .
فک کنم یکی هستن. اگع گاز فر یا توستر داری بنظرم ب این دستگاه نیازی نیست. خیلی کوچیک هست حتی سایزهای بزرگش بنطرم کوچیگع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.