فرزند پروری پوشک سرماخوردگی اسهال یبوست

تصویر
۱۰ پاسخ

آره تحت وب میرم

اره میشه ببر بیرون بهت میگن چجوری نصب کنی

من ایتا دارم

ولی سیب اپ اگه اشتراک بگیری راحت همش دانلود میشه مث اندروید

من ایتا و شاد نسخه وب نصب کردم ولی روبیکا نشد

من اپلیکیشن ایرانی فقط همین گهواره را دارم اما شوهرم روبیکا و ایتا نصب کرده،شادو نمیدونم

من اشتراک سیب اپ گرفتم برنامه های ایرانی زو دانلود کردم

من آیتا و روبیکا دارم

من ندارم گهواره هم رو پوکو دارم
ولی خواهرم نصب داره

منم اینارو ندارم گهواره هم با ردمی میام

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۶ سالگی