آره تحت وب میرم
اره میشه ببر بیرون بهت میگن چجوری نصب کنی
من ایتا دارم
ولی سیب اپ اگه اشتراک بگیری راحت همش دانلود میشه مث اندروید
من ایتا و شاد نسخه وب نصب کردم ولی روبیکا نشد
من اپلیکیشن ایرانی فقط همین گهواره را دارم اما شوهرم روبیکا و ایتا نصب کرده،شادو نمیدونم
من اشتراک سیب اپ گرفتم برنامه های ایرانی زو دانلود کردم
من آیتا و روبیکا دارم
من ندارم گهواره هم رو پوکو دارم
ولی خواهرم نصب داره
منم اینارو ندارم گهواره هم با ردمی میام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.