#فرزند پروری، استامینوفن، درد کمر، پریودی، پوشک،

تصویر
۱۳ پاسخ

الهی خدا هرچی زودتر ترامپ و دارو دستشو نابود کنه ک اینجور زندگی هارو برا مردم درست کرده خداکنه هرچی زودتر اوضاع اروم شه روستا کدوم شهر هستین میدونی هم صفا داره هم سختی داره

حق داری عزیزم
بعداز این جنگ همه واقعا به یه روانشناس نیاز دارند

اینکه عصبانی شدی عیبی نداره منم شاید بودم همینجوری میکردم ولی اومدو 2 ماه طول کشید میخوای بمونی؟خیلی ها تهرانن فامیلای ما موندن سر زندگی خودشون شما هم برگردین سخته مخصوصا اگه سمت خونواده شوهرتی من جنگ 12 روزه رفتم پیش خپاهر شوهرم خوش گذشت ولی هر چی هم نگی آدم راحت نیستم پیش خونواده شوهرش اونم با بچه برگرد سر زندگیت یا برو پیش خونواده خودت ولی احتیاط کن از خونه نرین بیرون به جز موارد ضروری

میخواسم فردا صبح برگردم اصفهان بخاطر این شرایط سخت ک نزدیک خانه خانواده هامون دیشب زدن اونم برنمیگردم ولی یکشنبه دیگه باید برگردیم تهران
از اونم استرس برای بچه ها دارم گناهن باید بردشون تو خونه زندانیشون کرد بعد از بیست روز که دورشون شلوغ بود و تو فضای باز بودن

سلام زهره جان خوبی عزیزم گل پسرها خوبن؟
عیدت مبارک عزیزم❤️
واقعا سخته ولی مطمئنن به بچه ها خوش میگذره چون خودم اومدم خونه مادرم اینا شمال واقعا دلم برای خونم تنگ شده ولی بخاطر این جنگ لعنتی معلوم نیست تا کی باید اینجوری زندگی کرد...

اخلاق دارا وقتی یکم دسشوییش سفت باشه بعد که خوب شذ تا مدت ها دیر میره منم عصبی میشم اینقد شورت انداختم اشغااالی

اشکالی نداره.همه گاهی عصبی میشند. خستگی بهت فشار اورد.....جمع کن قَضییه رو بگو. بگو میدونی خیلی دوست دارم مهرزاد؟ اخه تو جون منی.کلیه های قشنگت وقتی دستشوییتو نگه میداری درد میگیره منم دوست ندارم هیچ جا پسرم درد بگیره‌واسه این ی لحظه عصبی شده بودم و بد برخورد کردم سعی میکنم دیگه تکرار نکنم.جلوی بقبه ام چندباری بغلش کن بوسش کن فراموش میکنه.

اکه سمت شرق تهرانی بمون. ولی سمتای دیگه اش که مشکلی نیس که. الان ما موندیم تهران چمونه؟ همه کارامونم میکنیم.‌عید دیدنی. گردش. پارک همه چی

عزیزم میدونم درکت میکنم من چند سال این شرایطم بود حتی الان هم بعضی وقتا آب قطع میشه با آب تانکر بیرون لباس میشورم قشنگ درکت میکنم چون شوهرتم نیست آلان استرس داری اذیتی اشکال نداره میگذره این روزام

منم دقیقا الان دارم با شرایط تو زندگی می کنم،اونم با چهار تا بچه،سخته ولی مجبوریم

عزیزم حق داری واقعا.من درکت میکنم الان همه بدجوری استرس دارن و عصبی هستن.چه میشه کرد اینم قسمتی از سرنوشت ما بود🙂

حق داری واقعا خیلی سخته بیاین ایلام قدمتون روسر❤️❤️

والا خوب طاقتی داری .بااین همه سختی آدم کم میاره خب عصبانی میشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۶ سالگی