فرند پروری فرزندپروری تب بچه شیرخشک پوشک فرزندپروری

تصویر
۱۴ پاسخ

اازم نیست سرخش کنی تمام تیغ هاشو قشنگ جدا کن بزا فابلمه اب بریز بپزه درحدیکه نرم شه بعد بریز صافی ابش بره و سرد شد بسته بندی کن بزار فریزر برا کوو برا خورشت حتی میتونی سوخاریش کنی خیلی خوشمزس

بشور ،خورد کن ،بسته بندی کن بزار داخل فریزر

من تا حالا درست نکردم
ولی میدونم که باید سرخ کنی بزاری فریزر
وگرنه سیاه میشه

خورشت کنگر درست کن بقیشم بسته بندی کن هرموقع دوست داشتی بپز

ما با ماست قاطی میکنی میپزیم بهش پونه کوهی تازه و نعنا موسیر چند نوع سبزی معطر میزنیم خیلی خوشمزهس

میشه بپرسم کجایی هستی

ترشی،میتونی بپزی بزاری فریز بعد بریزی تو برنج خیلی خوشمزه میشه،ماست کنگر عالیه،میتونی سرخ کنی با نون خیلی خوشمزس

میشه دستور خورشت کنگر رو بدین که خیلی خوش مزه باشه تا حالا نخوردم

بهبه عزیزم ابپز کن بزار فریز توی دمپخت یاتوی ماست خیلی خوشمزه میشه

من یکم بخار پز میکنم میزارم فریز اگر بخام خورش درست کنم که سرخ میکنم میریزم
بخام هم بریزم تو ماست همون بخار پز میریزم

ماکنگر رو خام میخوریم فقط

باید سرخش کنی خراب میشه این طوری بمونه

ترشی کنگر درست کن محشره مثه ترشی. کلم اونجوری

با روغن بذار تفت بخوره قشنگ زیرو روش کن قشنگ همه جاش تفت بخوره بذار خنک شه بسته بندی کن بذار فریزر خیییییلی خورشتش خوشمزس خیلی هم خاصیت داره

سوال های مرتبط

مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان پرنسس❤️ مامان پرنسس❤️ ۵ سالگی
مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ مامان گندم۲۵مرداد۱۳۹۷ ۵ سالگی