فرزندپروری تب پوشک
تب مریضی

تصویر
۵ پاسخ

حسوده عزیزم، بهش اهمیت نده

والا این یا جاری میتونه باشه یا خواهرشوهر یا مادرشوهر.🤣🤣🤣من مامانم حالا کلا برعکسه خودش میگه برید همه کار کنید بوتاکس نمیدونم ازاینا که به صورت تزریق میکنن ما به خودمون نرسیدیم شما به خودتون برسید

درست مادر ولی خودت بهتر میدونی بعضی از بزرگترا حالا چه مادر چه پدر ممکنه حسادت کنن . فک میکنم چون خود مادرت تو دوران جوانی نمیتونست از این کارا کنه یه واکنش‌ نشون میده که حالا ما میگیم حسادت چون بیشتر مادرا حداقل برای طلا چیزی نمیگن و تازه میگن خوب کاری کردی گرفتی .

اگه با مادرت زندگی میکنی طبیعیه.خودت شاغلین حقوقت خوبه؟

بیشتر مادرشوهره که 😅

سوال های مرتبط

مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان پرنسس❤️ مامان پرنسس❤️ ۵ سالگی