من تهرانم از اولم بودم جاییم نرفتیم زندگی در جریانه مرسی که نگرانمون هستی دوست و هموطن عزیزم
شهر ما هم خبری نیس ولی برای بقیه ناراحتممم
منم همینم من تهران بودم اومدیم شمال
راستی ملایر ارومه هفته بعد شاید بیام ملایر گفتم ببینم چجوریه؟ البته خود شهر نمیام روستا سمت جوکار
نگران نباش منم اصلا خبرا دنبال نمیکنم بیشتر دنبال کنی بیشتر استرس میگیری خدا خودش بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.