۷ پاسخ

ما هفته ای یکبار خونه مامانم همدیگرو میبینیم خونه داداشم تولد و عید و اینجور مراسما میرم

ما سالی دوبار میریم

اسمت نگفتی عاطفه چرا شدی دنیا

به نظرم یکم افراطی علاقه داری به داداشت خوش به حال برادرت

انشالله خدا برای هم حفظتون کنه، همینکه نزدیک توعه و میتونی هر چند وقت یبار ببینیش خوبه، من داداشم هنوز مجرده، اما خونه خاهرم سالی دوبار اینا میرم، بیشتر مهمونی های خونه مامانمم همو میبینیم.شوهرمم زیاد با شوهر اون خوب نیست بخاطر همین روابط کمه، اما اگر شما سعی کنی روابط رو خوب نگه داری، عروستونم با شما خوب تا کنه، میتونی همیشه بهشون سر بزنی

خونه داداشم واقعیتش کلا تابه حال نرفتم چون تولد اینام بیرون دعوت میکنند و میگند خونشون کوچیک.خونه مامانم هفته ای یکبار میبینیم همو‌البته داداشم هر روز میاد خونه مامان اگه برم میبنمش ولی زنشو همون هفته ای ۱بار.

سلام دنیا جانم خوبی گلم 😍❤️

سوال های مرتبط