فکر میکنین کشور های دیگه همه چی عالیه ..
واقعا که توکه داری میگی وضع مالیت خوبه یعنی خیلی خوبه که تو این فکری که بخوای بری کشور دیگه پس چرا این حرفارو میزنی اونایی که میگن کشور سوخته واقعا نمیتونن اجاره خونه بدن نمی تونن پوشاک و غذا بچشون تامین کنن تورو خدا ناشکر نباشین
جدای از همه مسایل به این فکر کن که بچه ات از اینکه دراینده خواهروبرادری نداره، مشکلی نداره
بخوای به مشکلات فکر کنی، مشکلات همیشه هست، چه یه بچه چه دوتا بچه، بعد خودت میگی سنت داره بالا میره، دیگه فرصتی به اینکه به مشکلات فکر کنی وبخوای حلشون کنی، نیست مثلا اگر زیر 35سال بودی میشد، صبر کرد
سلام تو تایپیک ها تون دیدم کلینیک پارسیان عمل prk انجام دادین.دوتا سوال دارم ممنون میشم جواب بدین
اول این که شمام ساعت ۷ و نیم صبح رفتین چقدر طول کشید تا عمل, کار خاصی باید انجام داد . چون گفتن ۷ ونیم اونجا باشین
دوم این که فردای عمل هم باید برای معاینه رفت تو عمل prk ؟
بنظرم تخمک فریز کن
صبر کن ببین چی میشه
بعد تصمیم بگیر
من امسال ۳۵ ساله میشم اندومتریوز هم دارم
مثل فرصت آنچنانی هم ندارم اصلا بعیده به راحتی باردار بشم
از لحاظ مالی در حد معمولی هستیم .
از طرفی دوست دارم بچه دار بشم بازم از طرفی میگم آخه چه آینده ای اینجا دارن؟ همین الانش ما ۵۰ سال عقب افتادیم ظلمه بیارمش تو این مملکت که مجبور باشه تاوان این روزای مارو بده
ولی شوهرم خیلی موافق بچه دیگه نیست میگه همین یه دونه رو با کیفیت بزرگ کنیم خیلی بهتره نمیدونم والا منم تقریبا شرایطم مثل شماس
من خیلی دوس دارم بیارم متاسفانه مشکل دارم و ازلحاظ مالی نمیتونم تامینش کنم
نمیدونم والا ببین هیچی مشخص نیس الان جنگه گرونیه از طرفی جامعه خرابه از پس تربیت درست برنمیایم..من جای شما باشم نمیارم..والا جز استرس و اذیت چیزی برات نمیمونه باورکن
دیگه خودت جواب دادی دیگه تو این مملکت سوخته ارزش نداره یه بچه دیگه گرفتار کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.