سلام میگما سهام ریختن؟
تب فرزند پروری پوشک

۷ پاسخ

اره ریختن ۵۰۰ تومن

کسی بانک سپه هست که ریخته باشن سهام؟؟؟؟؟

آره تجارت بودم ۵۰۰ریختن

اره ۲۰۰ اومد برا من

اره ملی ۴۰۰ و خورده ای

آره ربختن

برای خیلی ها واریز کردن ما که نداریم

سوال های مرتبط

مامان النا👸 مامان النا👸 ۵ سالگی
مامان علی مامان علی ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی