اومدی حالا حالاهاجنگ تموم نشد نمیخوان برن سرخونه و زندگی خودشون من دختر عمه هام تهران زندگی میکنن اصلأ عیدهم نیومدن بابا همه ایران جنگ هست حالا تهران بخاطر پایتخت بودنش سنگینتره نمیشه که زندگی نکرد
اوضاع تهران که واقعا خیلی خطرناکه ولی به نظرم اونا هم باید یکم عزت نفس داشته باشند برگردن خونشون یا حداقل تو هزینه ها به مادر شوهرت کمک کنن. ما ی ماه ویلای مادر شوهرم بودیم تمام هزینه های خورد و خوراک و تعمیرات با همسرم بود حتا اونا ی نونم نخریدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.