دختر منم خیلی میگفت، هرسری میگفتم اب بزنه ب چشماش، خودش انگاری خوب شد دیگ نمیگه، ولی بخاطر خشکی هوا، یا حساسیت ممکنه باشه، یا دست الوده رو داخل چشمشون کنن
وای دخترمنمممم فقط چشاشو میماله گریه میکنه میگه میسوزه
احتمال داره حساسیت فصل بهار باشه
از گوشیه عزیزم براش اسک مصنوعی بریز خشکی چشمش برطرف بشه
شاید تو این چندوقت خیلی گوشی نگاه کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.