۵ پاسخ

دختر منم خیلی میگفت، هرسری میگفتم اب بزنه ب چشماش، خودش انگاری خوب شد دیگ نمیگه، ولی بخاطر خشکی هوا، یا حساسیت ممکنه باشه، یا دست الوده رو داخل چشمشون کنن

وای دخترمنمممم فقط چشاشو میماله گریه میکنه میگه میسوزه

احتمال داره حساسیت فصل بهار باشه

از گوشیه عزیزم براش اسک مصنوعی بریز خشکی چشمش برطرف بشه

شاید تو این چندوقت خیلی گوشی نگاه کرده

سوال های مرتبط

مامان پگاه و پویا مامان پگاه و پویا ۶ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی
مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی