۳ پاسخ

هیچی به حال خودشون میزارم خودشون خوب میشن
بیخیال
اونا باخودشون مشکل دارن

سلام من یه دوست دارم این جوری هرچقدر محل ندی بهتر خودش میاد

ولشون میکنم نرمال نیستن واهمیت نمیدم چون اهمیت بدم خودم اذیت میشم ولشون کن

سوال های مرتبط

مامان پگاه و پویا مامان پگاه و پویا ۶ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی
مامان شاهان و نویان مامان شاهان و نویان ۵ سالگی