آتش بس شده
فقط م ش ک و ک م بهشون
هربار آتش بس رو نقض میکنن سابقه دارن
میترسم مثلا مردم به روال عادی زندگی برگردنن مدارس مخصوصا چقدر می ترسم باز شه بعد ب ز ن ن
نیروهای مسلح هم اعتماد ندارن در حالت آماده باشن که درسته
ت رام پ اصلاااا تعادل روانی نداره
یک ج ا ن ی کامل
ایران ۱۰ بند ارائه داده بنداش خیلی خوب بود ت ر ام پ قبول کرده
البته که این ظاهر قضیه است
اون پشت باز تجهیز نکنن خودشونو دوباره بدتر برگردن تاریخ شناخته اونا رو دیگه
جمعه تو اسلام آباد قراره مذاکره کنن برای بار هزارم 😊البته که مردم فقط مسخره اینا هستن
گفتن روز جمعه مذاکره دارن تو اسلام آباد ولی شرایط ایران قبول کرده ترامپ ترامپ هم چپ راستش معلوم نیست
فردا معلوم میشه چه خبره چهلم هست ومردم میریزن بیرون تلویزیونم چیزی نگفته فقط خودشون از سیاست خبر دارند خدا رحم کنه میگن آتش بس اما از صبح صدای پدافند میاد نمیدونم پس خود به خود دارن میزنن دوتا هم صدای بوم اومد.
تلوبیون رو نصب کن کانال های داخلی رو میاره شبکه خبری اینارو ببین
خدا کنه فعلا مدارس باز نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.