۹ پاسخ

اره دمپایی معمولی خریدم بدون بند پشت پا
خیلی خوبن منم دستشوییم کوچیک
دیگ‌خواهر خونه ها شدن قوطی کبریت

اره ازاول دسشویی میره دمپایی ام میپوشه میشینه جیش میکنه

دختر منم اوایل دست میزد دائم میگفتم اینا کثیفه پیف پیفه دست نزنیا دستو بگیر تو دلت و بشین که دستت نخوره من دوسه بار تذکر دیگه یاد گرفت

عاخخخخخ چقدر حرف دل منو زدی مال منم کوچیکه انقدر بدم میاد از دسشوییمون بعد هیچکس درک نمیکنه ک میگم دوس ندارم بره دسشویی میگن وااا

اره به عشق همون دمپایی میاد دستشویی به همه چس دست میزنه صبورباش

اره مگه میشه بدون دمپایی🤕🤕🤕 چ سوالایی میپرسین خداییش

بله کفش از اول پاش میکردم مگه خودش لج می‌کرد که پاهاشو میشستم
واینکه از اول بهش گفتم وتاکید کردم دسشویی کثیفه نباید دست کنی اونم تاجای ممکن دست نمیکنه

دیگه در هر حال هر کاری بگی میکنن
دستشوییتو خلوت کن

اره یه دمپایی جداگونه واسه سرویس بهداشتی گرفتم براش
عروسکیه خیلی دوسش داره و ذوق داره واسه پوشیدنش
براش لگن بگیر راحت میشینه

سوال های مرتبط