خانوما تو انتی خودش طول سرویکس و‌میگه یا باید دکترم‌ مینوشت☹️

۷ پاسخ

خودش میگه

بمن ک نگفت تو برگه شم چیزی ننوشته

منم نگفته

برا من نگفت

نگف بپرس خودت

میگههه

خودش میگه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری