#شیر خشک#شیر شبانه#بی خوابی#مادرانه#پوشک#

تصویر
۷ پاسخ

بهتره همش نزنی و دوریتو ادامه بدی

ولش کن بی محلش کن رفتو آمد نکن خونه خرابت میکنن ها الان کو دوست همش دروغه ادم از فامیل و پدرو مادر خودش خیری نمیبینه دیگه چه مونده ب غریبه

از آدم های حسود دوری کن خطرناکن

این فقط میخواد آمار زندگیتو داشته باشه

بنظرم اصلا دوباره رابطتو شروع نکن

حسودیتونو میکنن ردش کن

اصلاجواب نده محل نده دوباره همون آش وهمون کاسه میشه

سوال های مرتبط