۱۱ پاسخ

من یبار تو گوگل سرچ کردم همه بچه ها دارن

دختره منم داره مادربزرگم میگه بچه بالای باسنش کبود باشه بچه بعدی پسر میشه

من فک میکنم چون بچه همش به پشت خوابه اینجوری میشه کبود میشه چون پسر من وقتی به دینا امد نداشت بعد ۲۰ روز سیاه شد سیاهم نی مثل کبودیه

ماهم همینو میگیم

همه بچه ها اینجورین

واسه همه هست. من حالا شنیدم میگن مادر رو سنگ بشینه اینجوری میشه.
ولی به هیچس نیست. خودش میره کم کم

همه دارن چیزی نیست خوب میشه

اکثثثثثثرررر بچه ها دارن مام همینو میگیم ولی چرته

پسر منم داره

بخاطر فشاری ک میاد ب بچه
همشون دارن چیزی نیست

اره ماهم همینو میگیم😂 ولی هنوز علتشو نمیدونم دقیق

سوال های مرتبط