خودم سوراخ کردم فقد چند بار با پد الکی تمیز کردم همین
من ۴۰روز گی سوراخ کردم خدارو شکر راحت بود گریه نکرد فقط هم یه هفته پماد چشمی همین
فقط اینکه زود درنیار بزار جاش قشنگباز بشع من زود در اوردمبعد خیلی سخت داخل گوش رفت
تتراسایکلین فوری خوب میکنه
نه شربت ندادم ولی روزی سه بار با پد الکلی گوششو تمیز میکردم چندبارم در طول روز گوشوارشو میچرخوندم بعد یک هفته درآوردم گوشواره ی خودشو طلا انداختم
من پماد نوشت زدم هر روز میزدم گوشوارع رو هم تو گوشش بچرخون
به من گفتن ۱ماه بمونه بعدش در بیار طلا بنداز من ۲۰روز موند درش اوردم طلا انداختم
مگه اون چیز پشتش درمیومد درش بیلارم اخرش هم با ناخن گیر شکستم در اومد
فقط پد الکی بعدم چن بار پماد زدم همین
ببین اگر میتونی با آنژو کت سوراخ کن دردش کمتره تفنگی درد داره
پماد چشمی تمام
فقط پماد چشمی زدم هروقت پماد زدی گوشوارع رو تو گوشش بچرخون ثابت بمونه چون زخم داره ممکنه پوستش بچسبه به گوشواره
هر هشت ساعت با پد الکلی تمیز میکردم و یه پماد که اسمش الان یادم نیست چرب میکردم و تو گوشش میچرخوندم تا یک هفته
بعد سه هفته هم گوشواره براش انداختم
۲هفته تا یه ماه پماد باید بزنی بعد طلا بندازی
تا یک هفته با پد الکی تمیز کن گوشواره رو بچرخون و تترا سایکلین بزن فوری خوب میشه
فقط پماد چشمی بزن
منم خیلی دوست دارم سوراخ کنم دلم نمیادددد
درد گرفت سوراخ کردید؟؟بچه اذیت میشه مثل واکسن؟؟آخه من میترسم برم گوشش سوراخ کنم دل نمیکنم
پمادچشمی میزدم.نه ندادم شربت برا چشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.