خانما شام چه کردید؟
رفلاکس
کولیک
آغوش مادر

۱۰ پاسخ

تولد دخترمه برنج داریم کوبیده از بیرون هم میگیریم

مهمون خالمیم🥳😍

آبگوشت گذاشتم

من لوبیا گذاشتم

دمپخت با سینه مرغ نگینی

میخوام ماکارانی درست کنم

منتظرم شوهرم بیدار شه ناهار بخوریم🤣🤣

مادرشوهراینا مهمان ما هستن
چلو گوشت، جای دوستان خالی🌹

شام واسه خودم نذاشتم چون مهمونی بودم الان رسیدم زیادم خوردم
ولی واسه پسری کته با مرغ میزارم

میریم خونه مادرشوهر 🤣

سوال های مرتبط

مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان مسکن قلبم💊❤️ مامان مسکن قلبم💊❤️ ۱۵ ماهگی