۸ پاسخ

خب قانونی بشه هرچی بهتره.

اولا انشاالله ۱۲۰ سال سایه پدر و مادرت بالا سرت باشه
دوما مادرت ک می‌دونه خانواده اش همچین آدمایی هستن باید رو کاغذ بنویست یا حداقل تعداد تیکه های طلا نوشته بشه و امضا بزنن در هر صورت باید قانونی بشه
الان پدر من گفته سهم دختر و پسر باید مساوی بشه و اینو رو کاغذم نوشته

مگه شهر هرته بالا بکشن؟ یعنی میگی میان غارت میکنن اولا خدا عمر بده به پدر مادرت ولی خب عمویی عمه ای داری دیگه بیان پشتت باشن تک به تک اون وسایل برا توعه قانونا مگر خودت بخوای یادگاری بدی چیزی

درخواست منو قبول کن ❤️
عزیزم از طریق قانون اقدام کنید

من باشم صدسال نمیتونم بهشون بگم خیلی درست نیس اگه الان لازم داری میتونی بگی مثلا الان واسه زندگیم لازمم الان بهم کمک کنین

مگه تک فرزند نیستی؟؟ خانواده مادریت چجوری ارثو بالا بکشن؟ پدربزرگ و مادربزرگت زندن؟

همه ارث ب شما میرسه اگه مادرت مادر پدر داشته باشه ی سهمی بهشون میرسه

بهتره خونه بخری بزنن ب نامت ولی گفتنش از سمت شما زشته
کاش ب ی معتمد بگی اون بهشون بگه سو برداشت نشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی
مامان Mohamad Parsa مامان Mohamad Parsa هفته چهلم بارداری