۹ پاسخ

وای چقدر ناراحت کننده ادم بیشترم بخاطر بچها ناراحت میشه ولی بنظرم ادم هرچی کوتاه بیاد بدتره هی بیشتر روشون درمیاد

با تی پا بندازش بیرون .مدارا کردن مگه میخواد. اونایی ک همچین نری و تحمل میکنن بخاطر بی پولی و نداشتن پشتوانه س. تو ک وضعت خوبه چرا باید تو سری خور بشی اونم پیش دخترت ک هرچی کنی اون تو ذهنش بمونه و از جنس خودش متنفر باشه چون ضعیفه

خدا لعنت کنه اینجور مردارو خب بشین خوب حرف بزن بگو اگ نمیخایی بگو تا تکلیفمونو روشن کنیم ینی چی اخه توم محلش نده اصن اهمیت نده

میخوای بیای گروه ربیکا حرف بزنیم باهم درد و دل کنیم

قبلا خوب بودین؟؟؟
احتمال داره برا شوهرت دعا گرفته باشن ها؟؟؟
یام سرش یه جا دیگه بنده
معلومه تو هم نمیتونی بری یا جایی نداری یا برا دخترت نمیدونم ولی خیلی درکت میکنم😔

یه سوال دارم وقتی دیدی اخلاق شوهرت اینجوریه چرا بچه دار شدی؟

عزیزم شما خودتو مقصر ندون ببین اگه فکر میکنی یه مدت نباشی نتیجه میده بنظرم یه چند روز برو خونه بابات ولی اگه فکر میکنی از خداشه نباشی پس تو بیرونش کن هروقت بهت بی احترامی کرد مثلا بگو من نیازی به تو ندارم از خونه برو بیرون خرج بچه رو بدی کافیه من کاری با تو ندارم تمایلی هم ندارم ریختتو تحمل کنم و بی احترامی ازت ببینم
بعضی مردا عقده این فکر میکنن آسمون سوراخ شده اینا افتادن که مارو بگیرن وگرنه میترشیدیم من نظرم اینه محکم جلو واستا کوتاه بیای اون بیشتر حق به جانب میشه

عزیزم چرا از اول میخت رو محکم نکوبیدی؟
چرت مردی که لیاقت نداره رو اینقد پررو کردی!
من هر بار طلامو دادم چند برابرش برگشته
امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی

اینو باید ادبش کنی ! خیلی دم دراورده!

سوال های مرتبط