عزیرم رژیم گرفتین یا چی میشه به ماهم بگی منم میخوام لاغر شم
خوش بحالت من لونم پارشده از رژیم ولی نگار ن انگار فقط دارم جلوگیری میکنم از اضافه شدن کم نمیشه مبارک باشه🤌
تبریک عزیزم
واقعا حستو درک میکنم
منم ۱۰۶کیلو بودم الان شدم ۸۰ ۵کیلو دیگه کم کنم به آرزوم میرسم🥹🥹🥹
عزیزم ماشالا به این اراده👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
منم امروز استارت رژیم زدم😁
تو چند ماه عزیزم؟
ماشاالله به اراده تون
میشه بگید چه رژیمی گرفتید و چه ورزشی انجام دادید
چه رژیمی گرفتی
من اراده ندارم 105 هس وزنم باید 75 بشم نمیتونم یه مدت نگه میدارم رژیم یه مدت ول میکنم 😞
ایول بنازم به این اراده
چه رژیمی گرفتی عزیزم که تو دوماه انقدر کم کردی منم ۲۰ کیلو باید کم کنم ۷۹ باید بشم ۶۰/۵۹
آفرین منم ۳۲ کیلو کم کردم ادامه بده ولی یهو کم نکن
دستت راستت تو سر من🥲😂
من از ۱۱۵رسیدم ب ۷۵و واقعا حس خوبیه ببینی اندامت باربی شده
من خیلی زجر کشیدم خیلی گشنگی کشیدم ولی الان خیلی راضیم
بهت تبربک میگم🌱🌱
افرين به ارادت👏🏻👏🏻👏🏻
ماشاالله
دمت ارادت گرممم🌱
تبریک
چه حس خوبی
چشاشم قلبی شدددد
ماشالا به ارادت
چجوری
چطوری مبارکه راز موفقیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.