۳ پاسخ

پسر من هیچی نمیگه🫠

پسر من میگه اده اده🤤😍

ای جانم
دختر منم خیلی صحبت میکنه قو میگه او میگه ب ب میگه تی تی میگه فقط یکیو میخاد باهاش صحبت کنه تازه اوف اه هم میگه 🤣

سوال های مرتبط

مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ مامان 𝑻𝑰𝑨𝑴🧸🖇️ ۸ ماهگی