سلام بعد آنومالی چه سونو یا آزمایشی هست؟چند هفته؟

۳ پاسخ

سونو رشد ازمایش قند اینا فک کنم
۲۴ ۲۸ هفته سونو

برا من بعد آنو فقط آزمایش قند نوشته باید برم انجام بدم چند روز دیگه

آزمایش فقط مال قند که 24 هفته فکر کنم میفرستن
دوتا سونو دیگه هم هست
یکی 26تا30 سونو وزن هست
یکی هم 36 هفته یا 37 هفته سونو آخر برای سلامتی جنین هست

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری