۳ پاسخ

فکرکنم آبپز بیشتر خاصیتش از بین بره. من اولین بار بخارپز کردم با شیرمخلوط کردم دادم بهش حساسیت نداشت. بعدازاون دیگا به صورت خام رندش کردم با شیر میکس کردم یکدستش کردم

ابپز

آبپز مزه شو‌دوس داره؟

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان 💙ابوالفضل 💙 مامان 💙ابوالفضل 💙 ۱۴ ماهگی