۵ پاسخ

من سیب رو میپزم خوب میخوره

سیب خالی دوست دارن
با موز هم خوب میشه

با خرما
دارچین

با جودوسرپرک اوتمیل درست کن

با موز

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری