خانوما سیب میتونم رنده کنم بدم الان؟

۲ پاسخ

بهتره سیب روبخارپزکنی چون خام نفخ میاره

رنده از ۸ ماه بده پوره کن

سوال های مرتبط

مامان 💙ابوالفضل 💙 مامان 💙ابوالفضل 💙 ۱۴ ماهگی