۴ پاسخ

من چند روز پختم از دیروز دارم عصرونه رنده میکنم بهش میدم
یه کم موزم بهش زدم چیزیش نشد

من از اول رنده ریز کردم دادم اصلا نپختم

اره من با قاشق کوچیک میکشم روش پوره فزم میشه میدم

نفخ داره بهتره که بپزی عزیزم

سوال های مرتبط