ممکنه کسی باردار باشه اما هیچ علائمی نداشته باشه؟

۳ پاسخ

اره گلم من سر دخترم باردار بودم هیچ علایمی نداشتم فقط پریود نمی‌شدم

اره ممکنه
به علایم اعتنا نکن

بله ممکنه یکی ام کلی علائم داره اما باردار نیست نباید ب علائم توجه کرد

سوال های مرتبط