۳ پاسخ

برای من خیلی بمونه یه ربع اینا ولی زود به زود شیر میخوره
اره شیرم خوبه خداروشکر

یعنی چ شهرتون کمه یا زیاد متوجه نشدم

بستگی داره عزیزم من گاهی وقتا 10 دقیقه گاهی نیم ساعت

سوال های مرتبط