این بچه چرا دندون در نمیاره

۶ پاسخ

هرچی دیرتر، بهتر

میگن هرچی دیرتر در بیارن بهتره کیفیتشون

تا ۱۳ ماهگی وقت هست نگران نباش

والا بچه من هفته دیگه میشه ۹ماه هنوز خبری نیست فقط علائماشو داره

بچه های منم در نیاوردن
تا یکسالگی وقته

سلام خوبی کجایی نگرانت بودم

سوال های مرتبط

مامان ❤️طنین❤️ مامان ❤️طنین❤️ ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی