۵ پاسخ

دولتی هیچی نمیگیره عزیزم رفتی البرز بهت گفتم؟؟

من سره پسرم دولتی رفتم فقط زیر میزی به دکتر 6 تومن دادم بیمارستانم 100 هزار تومن

چاقو چیه

من بهمن ماه ۱۲پول چاقو دادم
۴۰هم بیمارستان گرفت

بیمارستان دولتی که رایگانه

سوال های مرتبط

مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وسوم بارداری