۴ پاسخ

خوبه ک😐چرا گفته پایینه همینه دیگ

وزنش ک خیلی خوبه
وزن تولد پسر من 2720 بود
وزن چهارماهگی 6100

عزیزم فقط شیرخشک میدی یاشیرخودتم هست؟!

کلا ۳ماهگی وزن کمتر اضاف میکنن پسرمنم ۵۰۰گرم اضافه کرده بود ولی خب ۱ماهگی از شما خیلی اضاف کرده بوده..احتمالا ببلاک تپلش میکرده

سوال های مرتبط