۵ پاسخ

کی گفته کمه

ن خیلی خوبه دختر من کم کم داره وارد ماه ۴ میشه هنوز نشده پنجو نیم

عااااالیه بخدا

نه عزیزم کم نیس خوبه من پسرم وزن تولدش ۳.۵۰۰ بود الان یه هفتس رفته تو سه ماه وزنش ۵.۵۰۰

نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی