حالا رو هم رفته شاید 200گرم کم داشته باشه بهداشت برا خودش میگه
برا دوماهگی نگفت باید چند باشه ؟؟
بعد نمودار رشد بهت نشون ندادن که بگن خوبه یابد..؟؟فقط گفت وزنش کمه🤔🤔
دخترمن دیروز دکتربودم ۴۷۰۰بود وزن تولدش ۳۵۰۰
هفته دیگه واکسن داره باید ببرم بهداشت ببینم چقدرمیشه وزنش تایه هفته دیگه...
نه بابامن دخترم ۳۷۰۰بوددوماهگیش ۴۸۰۰بود
خوبه دیگه ماهی۹۰۰گرم اضافه کرده
اره دخترمن دنیااومد۳۱۰۰ بود دوماهگی۵۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.