دختر منم ۵۱ روزشه ، با وزن ۳۱۰۰ دنیا اومد
دختر ۳ دنیا اومد ۴۰ روزگی ۴۷۰۰ و دو ماهگیم ۵۵۰۰ عزیزم
تولد ۲۹۰۰
یک ماهگی ۳۹۰۰
دوماهگی ۴۸۰۰
باتوجه به وزنی که کم کرده . خوب بوده یک کیلو رو اضاف کرده
شیرخشک بده سیرنمیشه
فک کنم یکم کمه حالا نگران نشو به ی دکتر نشون بده ضرر نمیکنی
من دخترم موقع تولد ۳کیلو ۵۰ گرم بود
بعدش تو سه چهار روزگی شد ۲۷۰۰
الان که یک ماهش تموم شده ۴ کیلو شد
دکتر گفت خوبه
چه شیرخشکی میدید؟
دختر منم یک ماهگیش ۳۹۰۰ بود خیلی هم عالیه الانم دو ماهگیش ۵ کیلو شده دکتر گفت خوبه
انقدری نیست
تند تند شیر بده
یکم کمه بنظرم ببر دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.