۱۱ پاسخ

دختر منم ۵۱ روزشه ، با وزن ۳۱۰۰ دنیا اومد

دختر ۳ دنیا اومد ۴۰ روزگی ۴۷۰۰ و دو ماهگیم ۵۵۰۰ عزیزم

تولد ۲۹۰۰
یک ماهگی ۳۹۰۰
دوماهگی ۴۸۰۰

باتوجه به وزنی که کم کرده . خوب بوده یک کیلو رو اضاف کرده

شیرخشک بده سیرنمیشه

فک کنم یکم کمه حالا نگران نشو به ی دکتر نشون بده ضرر نمیکنی

من دخترم موقع تولد ۳کیلو ۵۰ گرم بود
بعدش تو سه چهار روزگی شد ۲۷۰۰
الان که یک ماهش تموم شده ۴ کیلو شد
دکتر گفت خوبه

چه شیرخشکی میدید؟

دختر منم یک ماهگیش ۳۹۰۰ بود خیلی هم عالیه الانم دو ماهگیش ۵ کیلو شده دکتر گفت خوبه

انقدری نیست
تند تند شیر بده

یکم کمه بنظرم ببر دکتر

سوال های مرتبط