منکه همیشه گندم و گوشت رو میذارم ۴ ساعت بپزه بعدش با گوشت کوب برقی میکش میکنم بهش نمک میزنم. دختر من شیرین دوس نداره.
اگه گوشت کوب برقی نداره گندم رو جدا باید بپزی بعدش از صافی رو کنی آبش بمونه. گشتم جدا بپزی بعد آب گوشت رو به آب گندم اضافه کنی و گوشتم ریش ریش کنی خوب با گوشت کوب بکوبی اضافه کنی. بعدش بذار خوب جا بیوفته. بهش نمک بزن و با دارچین و روغن محلی و کنجد تزیین کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.