مامانا واسه دخترم حلیم چطوری درست کنم

۱ پاسخ

منکه همیشه گندم و گوشت رو میذارم ۴ ساعت بپزه بعدش با گوشت کوب برقی میکش میکنم بهش نمک میزنم. دختر من شیرین دوس نداره.
اگه گوشت کوب برقی نداره گندم رو جدا باید بپزی بعدش از صافی رو کنی آبش بمونه. گشتم جدا بپزی بعد آب گوشت رو به آب گندم اضافه کنی و گوشتم ریش ریش کنی خوب با گوشت کوب بکوبی اضافه کنی. بعدش بذار خوب جا بیوفته. بهش نمک بزن و با دارچین و روغن محلی و کنجد تزیین کن

سوال های مرتبط

مامان الینا محمد رضا مامان الینا محمد رضا ۲ سالگی